Hoelang duurt het voordat geld is overgemaakt met PayPal?

De rekening is geopend, de bank is eraan gekoppeld en ik heb nu iets besteld alleen staat er nu bij status in behandeling:

In behandeling tot 25 sep 2012

Is er een manier om die tijd te verkorte? of moet ik nou serieus wachten tot 25 september?

Ik heb trouwens geen creditcard.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4K

Antwoorden (2)

Dit is alleen de eerste keer..... Omdat je net je PayPal account hebt aangemaakt...alles word gecheckt... bij de volgende aankopen word er gelijk betaald aan de gene van wie jij iets koopt..PayPal is echt de snelste manier
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit heeft in principe niks met Paypal te maken, maar met het bedrijf waar je iets besteld hebt. Sommigen zijn retesnel, sommigen zijn zo traag als een drol op een plat dak. De betaling, vanaf het moment dat jij die hebt verwerkt, is instant. Het kan alleen even duren voor je order verwerkt is. En eerlijk is eerlijk , een week is nog steeds heel normaal.

Soms moet de ontvanger elke betaling van Paypal bevestigen, afhankelijk van hoe hij dat heeft ingesteld. In dat geval kan het bij een wat trager bedrijf ook even duren voor je de bevestiging binnen hebt en het geld daadwerkelijk wordt afgeschreven.

Het snelst uitsluitsel heb je als je even contact opneemt met het bedrijf (of de particulier) in kwestie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een overschrijving naar een spel voor spel credits. Echter zit het bedrijf ergens in india of filipijnen. Wel balen want de actie van het spel loopt tot 23 september.. dus ben bang dat dat hem niet meer word..