kan je een computer scannen via een usb stick?

Ik heb een geblokkeerde computer en mijn taakmanager werkt niet, opstarten in veilge modus lukt ook niet. Vermoedelijk via een link besmet en zonder dat Norton ingreep. Nu zou ik hem willen scannen op malware via een usb stick. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

ja een heel bekend en simpel programma wat voor deze zaken word gebruikt is:

http://www.surfright.nl/nl/kickstart

handleiding staat erbij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, download de applicatie CD 'Hi-Ren' gebruik hun tutorial om een usb stick te formatten met de inhoud van de (DVD inmiddels) en boot met deze USB stick, en heel veel tools staan tot je beschikking....