Kan ik 'straffeloos'mijn Gmail account verwijderen en een ander gebruiken op een Samsung tablet?

Ik heb mijn Gmail account gebruikt bij het inrichten van de Samsung Galaxy Note tablet, maar nu komt mijn Gmail, Picasa en FB daar op binnen. Ik wil dat niet. En mijn partner trouwens ook niet. Kan ik dat zo maar verwijderen? Of verwijder ik dat dan ook op mijn eigen telefoon en pc?

Ik wist niet dat dat allemaal zo gekoppeld was. ;(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan op je tablet zonder enig probleem een ander gmail & social media account instellen dan wel verwijderen.
Je kan er ook voor kiezen om synchronisatie uit te schakelen van je gmail en andere social media accounts.

Dit kan je aanpassen bij Instellingen -> Accounts/Synchronisatie vink hier "Auto Synchronisatie" uit.

Dit heeft verder geen nadelig effect op je mobiel, dit staat er verder los van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gelukt. Dank je wel. Was best makkelijk op deze manier.