Je hebt Adobe Flash Player nodig en dat ondersteunt hij niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

omdat iPod geen software heeft om die plaatjes te laten bewegen. Het wordt niet ondersteunt zeg maar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies. GIF plaatjes hebben bepaalde instellingen en software nodig om te kunnen bewegen. De IPOD heeft hier gewoon simpelweg geen ondersteuning voor. Ik zou ff Googlen om te kijken of je het ook niet kan instaleren.