Kan ik nog voorkomen dat een mail (hotmail) verstuurd wordt als ik postvak uit wis?

Ik heb een bericht (hotmail) verstuurd terwijl ik niet online was, dit staat nu in het postvak uit. Als ik dit in postvak uit verwijder voorkom ik dan dat dit verstuurd wordt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja.

Zolang het in postvak uit zit, staat het bericht nog te wachten op verzending. En verzending wordt continu geprobeerd maar dat kan pas gebeuren als je online bent. Als je het uit postvak uit haalt wordt het niet verzonden.
10 jaar geleden
In je postvak uit wel, maar ik geloof niet dat dat in hotmail (outlook) zit. Als je het daadwerkelijke outlook programma voor je computer gebruikt kan dit wel

Toegevoegd na 27 seconden:
In outlook komt het bij verzonden berichten te staan en dan is ie echt weg