Is het mogelijk om twee laptops samenvoegen?

hallo
ik heb twee oudere dell laptos liggen ik dacht ze liggen daar maar kan ik er niet een soort van super computer van maken of zo.
het gaat om de volgende laptops latitude D630 en een latidude D820
allebij dell. ik hoop dat het mogelijk is.......
ik bedoel dat ik het ramgeheugen kan samenvoegen om een hele snelle computer te krijgen
is dit mogelijk? zoja hoe ?
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt de beste standaardcomponenten (harddisk geheugen etc..) evt. plaatsen in de laptop met de beste specificaties. Maar vaak is het de moeite niet waard, tenzij je van knutselen houdt. Een supercomputer gaat het zeker niet worden. Zet ze op marktplaats !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke bedankt voor de reactie

Antwoorden (1)

Om dit met laptops te doen , zal je wel wat verstand van pc's moeten hebben. Je zal onder andere alles met het moederbord moeten verbinden en datsoort dingen.
M.a.w. het is mogelijk, maar moeilijk