Kan je een bijlage (.doc) openen van hotmail op mijn mobiel?

Ik heb mijn hotmail-account geopend via mobiel internet. Ik kan gewoon mijn mail lezen, en er staat ook bij dat er een bijlage bij zit, alleen dat teken is niet te selecteren... Kan ik die bijlage (tekstbestand) openen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Ligt eraan wat voor mobiel je hebt, als ie .doc bestanden kan ondersteunt, moet het lukken.

Toegevoegd na 58 seconden:
zo niet, dan niet...

Toegevoegd na 1 uur:
oke een vollediger antwoord: Als je het bestand niet kan selecteren kan dat liggen aan de browser die je gebruikt. je kunt proberen een andere browser te gebruiken (zoals Opera Mobile of Opera Mini). Dan kan het zijn dat je het bestand wel kunt selecteren omdat ie hotmail anders opent. Verder moet je mobiel dus, zoals gezegd, .doc bestanden kunnen openen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een versie van Word (Office Mobile) op je telefoon hebt staan, kan je het bestand openen. Als dat er niet op staat, of geen enkel programma het bestandstype .doc ondersteunt, moet je wachten totdat je achter een pc zit waar het wel mogelijk is.