Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe komt het dat de url 192.168.10.1 niet kan openen voor het instellen van mijn wifiversterker?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
25.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je zeker dat je versterker op 192.168.10 zit? Anders even de wifi ontvanger resetten (er zit meestal wel een knopje op) en opnieuw proberen Probeer daarna het apparaat te pingen door de cmd te open en daar Ping 192.168.10.1 in te vullen. Zo kun je zien of je de versterker überhaupt kan bereiken. Kijk daarnaast ook even of je drivers up to date zijn dit is vaak het probleem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel: weet je zeker dat de versterker op 192.168.10.1 zit

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hoi,

Dit kan door meerdere dingen komen.

Bevestig even of je Wifi Versterker op 192.168.10.1 staat, dit doe je door in te loggen op je router en te kijken welk adres jouw router de versterker heeft aangewezen.

192.168.10.1 is namelijk een heel ander kanaal dan waar je router op staat (Routers staan meestal op kanaal 1 (192.168.1.X))

Ik wil je graag helpen dus mocht het hierna niet lukken geef even een reactie en dan kijken we hoe we het samen verder op kunnen lossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn modem staat op 192.168.178.1 Hoe kan ik dan die wifi versterker instellen. Hij staat nog ingesteld op mijn oude ziggo modem, en dat heb ik via 192.168.10.1 ingesteld volgens de handleiding van de versterker. Graag hulp. kan ook via email eventueel. Dank

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding