oneindig email forwarden tussen twee accounts ?

Stel ik heb twee mailaccounts en ik stel op beide een automatische forward in naar het andere account. Kan het dan zo zijn dat emails oneindig tussen de accounts heen en weer worden gemaild ?

Ik ga dat niet opzettelijk doen maar misschien dat het per ongeluk zou kunnen gebeuren, vandaar mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als de mailserver niet goed is ingericht kan dit wel degelijk. Uiteindelijk zal de server dan crashen. Dit was vroeger één van de redenen waarom bij bedrijven de mailserver crashte.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Plus vanwege de verwijzing naar de configuratie van de mailserver. De meeste moderne servers hebben detectiemechanismen die een dergelijke loop blokkeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, oud rotgeintje op kantoor was dat. Net als het faxen van 100 vel zwart papier...
Ja dat kan, tot je mailbox vol zit, die is niet oneindig.