Hoe los ik dit probleem op bij outlook? (zie foto)

Ik kan mijn foto's niet goed opslaan zo, iemand die dit kan oplossen misschien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cryofiel
9 jaar geleden
Wat is je probleem? Kun je de foto niet downloaden, of is er iets anders dat je niet lukt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik op opslaan als klik, komt er outlook.com te staan en slaat hij niet de foto zelf op. (ik heb totaal geen verstand hiervan) maar ik dacht ook dat je de afbeelding gelijk moest zien in het emailtje, inplaats van het grijze vlak.
Cryofiel
9 jaar geleden
Wat bedoel je met "er komt outlook.com te staan"? Heb je geprobeerd met rechts te klikken? Wat gebeurt er als je downloadt als zip?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nope geen afbeelding. Klik maar eens op downloaden.
Dan zal het afbeelding op je computer opgeslagen worden.
(Opslaan als, is voor het mailtje zelf :))
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet niet op de rechtmuisknop drukken, maar direct met de linker muisknop op downloaden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke, bedankt ik heb het opgelost.

Antwoorden (1)

Als je de foto wilt opslaan, klik je simpelweg op "downloaden" en hij slaat automatisch op. Of bedoelde je dat niet?