Hoe krijg ik de bovenste balk bij internet terug?

Als ik internet open is de balk van de website, favorieten etc. die bovenste balk weg. Hopelijk kan iemand mij helpen deze terug te krijgen. Sorry voor mijn vage uitleg.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
12.2K

Antwoorden (2)

Je klikt met de rechter muisknop ergens op het blanco gedeelte bovenaan. Dan krijg je een menu te zien waarin je kunt aanvinken Menubalk, Bladwijzerbalk, of Aanpassen. Tenminste, zo werkt het bij Mozilla Firefox. Bij andere browsers op een soortgelijke manier, maar dan heet het misschien anders.
Amadea
9 jaar geleden
Ik heb opgezocht waar de f-nummertoetsen voor zijn, omdat ik waarschijnlijk op één daarvan had gedrukt, en blijkbaar open of sluit je met f11 de volledig-scherm-modus in je browser.
een jaar geleden