printer doet raar nadat ik ben overgegaan naar een netwerk printer via lpt, hoe kan ik dit oplossen door niet terug te schakelen?

Altijd de laatste pagina stopt de printer en gaat niet verder. behalve als ik op de annuleer knop van mijn HP photosmart 7760. Ik heb hem op de kpn router (Arcadyan ARV7519) aangesloten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Met je printer lijkt er niets aan de hand. Er is voor een printer niets speciaals aan een laatste pagina. Het lijkt dus om de netwerkverbinding te gaan. Heeft je modem/router de laatste firmware? En heb je deze al eens gereset?

Kun je je printserver pingen als het printen stopt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mogelijk dat je printer deze modus niet ondersteund en dat het wat 'meer' verwacht van je driver. Installeer de printer maar eens als een 'gewone' netwerkprinter en probeer het dan nog een keer.