Hoe beeld computerscherm terug schoonmaken na natte vod op scherm?

Iemand heeft op mijn computerscherm met een vochtige (natte) vod gezeten. Daardoor tref ik nu op het scherm restanten van strepen aan. Kan ik iets doen om ervoor te zorgen dat ze kunnen worden verwijderd ? Met speciale reinigingsdoekjes of zijn er extra hulpmiddelen nodig om de strepen van een vochtige vod te verwijderen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Met een gewoon doekje met reinigingsspray voor schermen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De spray op het doekje sprayen en niet op het scherm. Water en een glasdoekje voldoet al.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan bij de etos allemaal van die los verpakte doekjes kopen. Die voor je screen is echt supergoed, ik gebruik ze voor mijn laptop, smartphone en beeldscherm :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord!