Bij Gmail kun je kiezen uit 2 weergaven. Hoe kan het dat ik bij de ene weergave veel meer ingekomen mails heb dan bij de andere weergave?

Bij de standaardweergave heb ik op één van mijn mailadressen 2 nieuwe berichten staan en in de eenvoudige html weergave (voor langzame pc's) staan er 142 nieuwe berichten (veel reclame).

Het is niet de eerste keer dat ik dit merk.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Dan staan er op de standaardweergave vermoedelijk 140 berichten in het vak Ongewenst.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat dacht ik aanvankelijk ook maar dat was niet zo.

Antwoorden (1)

Dat komt omdat de standaard weergave verschillende tabbladen heeft, nieuws waarvan Google denkt dat het minder interessant is, word in een ander tabblad gezet.
Het kan ook zijn dat er in de html weergave ook de spam box word weergegeven.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De spam wordt apart weergegeven in de html weergave. Dank voor je antwoord.