Wat bedoelen ze met beveiligins sleutel?

Sinds twee weeken doet mij verbinding op mijn laptop heel raar! Ik druk op de verbindings knop waar ik altijd verbinding zoek en sinds dien vraagt ie om een beveiligins sleutel! Wat moet ik doen ik weet 1. Niet wat dat is 2. Wat houdt het in? 3. Hoe kan ik er aan komen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wi-Fi wachtwoord.
capthavoc
9 jaar geleden
ingelogd op de verkeerde router ? die van de buren ???
En is deze wellicht in de automatische verbinding gekomen ? Even iemand die wat meer verstand van heeft erbij halen is in dit geval wel handig.

Antwoorden (1)

Dat is het wachtwoord van je netwerkverbinding.
Staat vaak achter je modem/router
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ilyasftw heeft je eerste en derde vraag beantwoord.
Het antwoord op vraag 2 is, dat het wachtwoord ervoor zorgt dat alleen JIJ van jouw internet gebruik kan maken. Een ander kan er niet in, want die weet het wachtwoord niet.