Ik heb een kolom met duizenden getallen in Excel, waarvan ongeveer de helft negatief is. Hoe kan ik deze makkelijk veranderen in een positief getal?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
selecteer de kolom ga naar zoek en vervang type - en zet bij vervang +

Antwoorden (2)

Het makkelijkst is om een tweede kolom toe te voegen. Stel dat de getallen in kolom A staan, dan wordt de formule in kolom B:
=ABS(A1)

Dit trek je dan door naar de andere cellen.
bamibal
9 jaar geleden
Dit kan je doen met functie ABS(), en je kan het doen met kwadraat en dan wortel.