hoe krijg ik mijn documenten en tabbladen terug nadat ze uit het scherm zijn gezet door (waarschijnlijk) de veranderde resolutie?

ik heb vandaag stronghold 2 weer geïnstalleerd, maar nadat ik het spel had afgesloten waren m'n notities en documenten buiten het scherm gevallen.
dit heb ik al eens gevraagd met als antwoord: je moet je resolutie vergroten zodat ze weer binnen het scherm vallen.
Dat werkte toen niet en kan ik nu ook niet proberen omdat de resolutie al op z'n hoogst staat.

in de taakbalk onderaan staan ze nog, maar ze staan niet in beeld.
nu kan ik niet meer in m'n documenten komen. Als ik via de startknop naar bijv. mijn computer ga komt die ook niet in beeld, terwijl die dan wel in de taakbalk onderaan geopend staat.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

Rechtermuisklik op bureaublad
Automatisch schikken.

Toegevoegd na 31 seconden:
Ik vergeet Beeld als stap 2
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
geprobeerd, maar dat zet alleen de pictogrammen van het bureaublad op een opvolgende plaats. De notities en documenten zie ik nog steeds nergens
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens in je mappenfolder onder Deze PC/Bureaublad
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de documenten kan ik weer openen, weet niet precies hoe dat kan want heb niks aangepast, maar de plaknotities zijn er nog steeds niet. in de taakbalk staat dat ze geopend zijn, maar ik zie ze nergens. Als ik op 'nieuwe plaknotitie' druk komt die wel weer gewoon in beeld.
(Win is de Windows-toets)
In Windows 7: Win+M (dit minimaliseert alle tabbladen)
Win+Shift+M (dit de-minimaliseert alle tabbladen)

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry dit werkt niet.
Wel werkt:
Selecteer het venster dat je wilt met Alt+Tab
Win+pijl_links of Win+pijl_rechts
Versleep het venster naar waar jij het wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
op die manier kan ik de plaknotities wel selecteren, maar als ik ze met de pijlen weer in het beeld wil slepen, lukt dat niet.
Als ik ze bijv. ver naar links sleep, krijg ik dat geluid dat je in windows hoort als je op iets drukt dat niet werkt. ik kan ze wel zo lang als ik wil naar rechts en naar onderen slepen, maar dan komen ze niet meer terug in het beeldscherm. Wel liep gister mijn pc vast toen ik hem uit de slaapstand haalde, en toen stond er niks meer op het bureaublad, maar de plaknotities stonden er wel. Het hele bureaublad was leeg, maar de plaknotities stonden op de goede plaats. Daarna heb ik m'n pc opnieuw opgestart en waren ze weer weg. maar ik denk dat ik ze niet meer terug ga krijgen....