Waarom werken er geen muisen op mijn laptop?

Ik heb een muis aangesloten maar nu werkt die muis niet , ik heb ook nog een andere muis erop aangesloten maar helaas werkte dat ook niet.
Het is ingeplugd en in apparaatbeheer zie je het , daar zegt het dat het werkt

touchpad werkt nog

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Misschien zijn de batterijen van die muizen leeg?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hm het waren niet de baterijen , MAAR ik heb het gefixt ik heb "instalatie ongedaan gemaakt" geklikt usb terug ingeplugd en nu werkt het ik denk dat er 2 softwares van waren ofzo
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok nu werkt het weer niet maar soms als ik replug werkt hij voor een paar minuten
capthavoc
9 jaar geleden
Misschien moet je even onder energiebeheer kijken?
en een ander stroom schema kiezen voor je usb hub/poort waar de muis op zit.
bij een laptop worden misschien je usb poorten uitgeschakeld om stroom te besparen.
Dus usb altijd aan kan helpen
of dit apperaat mag de usb uit bespaar/slaap stand halen wil ook wel eens helpen.

Antwoorden (1)

Laat hem eerst de stuurprogamma's instaleren dat kan een paar minuten duren
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
is al gedaan