Hoe zorg ik ervoor dat een document van Google Drive naar WORD gaat?

Ik heb mijn geschiedenis werkstuk de hele tijd gemaakt op Google Drive en heb hem ook voorzien van voetnoten. Als ik het stuk kopieer en in WORD plak gaan de voetnoten niet mee. Ik weet dat ik mijn verslag zou kunnen printen via Google Drive maar dan staat er boven aan de bladzijde en onder aan de bladzijde google drive met een url, dat staat niet echt mooi. Wie weet hoe ik mijn verslag dus in word krijg met de voetnoten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.9K

Het beste antwoord

Niet copy-pasten, maar in Google Drive gebruik maken van de optie:
"Exporteer als Word document (docx)". Dan komen de footnotes mee.
escape