Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik OEFENINGEN voor Indesign, Photoshop, Illustrator ? Liefst in het nederlands + wat je moet namaken als oplossing eronder...

Ik wil graag de trial versie van Indesign, Photoshop en Illustrator beter leren kennen door oefeningen te maken. Waar vind ik oefeningen over deze paketten? Bv. iets dat je moet namaken ofzo. Liefst de opdracht in het nederlands, als het niet anders kan de opdrachten in het engels. Waar zijn zo'n sites (websites van scholen ofzo die gratis te bezoeken zijn en die opgaven op hun websites hebben staan?

Weet er iemand ook tutorials om die paketten te leren? Desnoods engelse handleidingen of video-instructies. + oefeningen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Veruit de beste tutorials inclusief oefenbestanden zijn die van http://www.lynda.com/ . Ze zijn weliswaar engelstalig, maar helder, heel to-the-point en van de hoogste kwaliteit. Voor de videotutorials moet je wel een (bescheiden) bedrag betalen, maar die zijn ook als torrents te vinden, zoek op lynda cs4...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding