Wat gebeurt er met je gesprekken na terugzetten fabrieksinstellingen?

Nadat ik bij mijn vorige werkgever ben gestopt heb ik met telefoon met simkaart ingeleverd. Dat is inmiddels een aantal maanden terug en sinds gister is whatsapp met dat nummer weer actief. Ik heb destijds de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen maar wat kunnen hun zien nu whatsapp weer geactiveerd is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K
capthavoc
9 jaar geleden
Als ik het goed begrijp kun je whatsapp berichten afkomstig van dat nummer
op jouw telefoon (met een ander nummer) zien binnenkomen ?

Is het het een iphone ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan op een iPhone een Back-up maken op je iCloud. Als je dan de telefoon gebruikt na het terugzetten naar de fabrieksinstellingen, kun je de gesprekken uit je iCloud laden. Als ke een Android telefoon met geheugenkaart gebruikt, kun je daarop een Back-up maken. Als je whatsapp dan opnieuw gebruikt kun je de gesprekken vanaf je simkaart laden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat wil dus zeggen: zolang 'ze' geen toegang hebben tot jou simkaart of iCloud kunnen ze geen oude berichten zien. De berichten de nieuw binnenkomen wel denk ik l.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De simkaart zat erbij en het was een iphone

Antwoorden (1)

Niets! Bij fabrieks instellingen verwijder je alle gegevens van de telefoon, hij gaat terug naar de staat van software ( met wel alle nieuwe updates) als dat je hem gekocht hebt. whatsapp zal onthouden dat daar de app ooit opgestaan heeft, maar je ziet of merkt er helemaal niets van.