iPhone 5c 8gb, hoeveel apps kan je dan ong. downloaden?

Hoi,
Ik wil graag de iPhone 5c roze aanschaffen met abonnement, alleen hij is alleen nog maar met een betaalbaar ab. 8gb, ik heb ook een sd kaart met 4gb. Ik wil sowieso facebook, whatsapp, snapchat & instagram. En het liefst ook nog een paar spelletjes met veel mb's. Weten jullie misschien of ik dat ga redden met 8gb?
Alvast bedankt.
M.v.g Silvia

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
In een iphone passen sowieso geen sdkaartjes ik zou voor een 16 gig gaan . 8 gig is al snel te weinig helaas.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik had tot voor kort een 4 met 8G. Toen ik hem kocht dacht ik daar voldoende aan te hebben. Dat bleek al heel snel véél te weinig.
Mijn advies: ga voor 32G!
Iphones hebben de vervelende eigenschap dat je er geen SD-kaart in kunt stoppen. Dus wat je geheugen betreft: eens gekocht blijft gekocht.

Antwoorden (1)

Er kan geen SD kaart in.
Ook al betaal je voor 8 gig, moet er ook software op komen te staan waardoor je zo'n 6 gig over houdt.
De gemiddelde app is zo'n beetje 50 tot 100 mb schat ik zo. Waarbij er uitschieters zijn van 1 of meer gig. Naar mijn ervaring kun je dus 30 tot 50 apps op je telefoon zetten. Maar het kan ook zijn dat je er ook nog muziek of films op wil hebben. Als dat zo is raad ik je dan tenminste 16 gig aan. Als je enkel wil bellen, sms'en en wat apps er op wil is 8 gig ruim voldoende.