Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn vrienden horen mijn computergeluid en muziek als ik op skype zit hoe kan ik dat oplossen?

Telkens als ik op skype zit dan horen mijn vrienden me geluid heel hard. Ik heb ook al geprobeerd om oortjes in te doen en me microfoon verder weg te doen maar dat heeft geen effect. Ookal heb ik een filmpje op YouTube op volume 1 staan horen ze het heel hard. Ik denk dat het door mijn computer reset is want, ik heb mijn computer paar dagen geleden gereset. Vroeger merkte mijn vrienden het niet maar nu begint het irritant te worden voor hun. Ik hoop dat jullie er meer verstand van hebben en mij te kunnen helpen.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je gaat dan naar je instellingen, en dan klik je op geluidsinstellingen. Daar kies je bij Microfoon de microfoon die op jouw computer is aangesloten, en niet "stereo mix". Stereo mix is het geluid van je computer.
(Lees meer...)
Jaspro101
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding