Hoe kan het dat Youtube de filmpjes na elkaar afspeelt tegenwoordig als je een link aanklikt?

Sinds kort valt het mij op dat Youtube filmpjes automatisch na elkaar afspeelt als je een link aanklikt. Niet zo lang geleden werd alleen het filmpje dat je aanklikte afgespeeld en deze kun je dan opnieuw afspelen als die afgelopen was.
Heb ik (per ongeluk) iets aan mijn instellingen veranderd dat hij nu minstens 5 filmpjes na elkaar afspeelt zonder pauzes? Of is er wellicht iets anders aan de hand?
Ik hoor het graag!

Ritsuka
9 jaar geleden
nee, dit is nieuw en staat standaard aan

Het beste antwoord

Rechts bovenin zie je een autoplay knop. Zet deze op rood dan speelt hij niet automatisch het volgende filmpje af. Dit is een nieuwe feature van youtube. Erg handig voor muziek !
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Fifagek
9 jaar geleden
Dank voor je antwoord. Ik heb het inmiddels kunnen oplossen. Ik heb me er een paar weken aan geïrriteerd, maar dat is nu gelukkig over.