Hoe krijg ik foto's van mijn iPhone op m'n PC?

Dit lijkt sprekend op een vraag van 3 jaar geleden, maar de toen gegeven antwoorden kloppen niet meer. Kennelijk is er het nodige veranderd.
Mijn iPhone is een 5s, m'n PC is een Windows-7 Professional.

Als ik de iPhone aansluit met een USB-kabel kan ik via "Computer" de iPhone wel zien, maar als ik met de rechtermuisknop kies voor het overzetten van foto's kan ik er niet één of meer selecteren. Ik krijg álle photo's.

Wat moet ik anders doen om wél te kunnen selecteren?

Toegevoegd na 1 minuut:
photo's = foto's :-)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel je foto's in een cloud. Haal ze hier weer uit via je pc.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je suggestie, maar ik wil dit dit ook kunnen doen op plekken zonder WiFi. Ik blijf dus zoeken naar een goede methode met een USB-kabeltje.

Het beste antwoord

Sluit je iPhone aan met de USB-kabel, ga naar ''Computer'' en ga naar je mobiel door er dubbel op te klikken. Dan zie je een mapje, die open je, het volgende mapje open je ook. Als het goed is heb je dan meerdere mapjes waarin al je foto's en video's staan. Deze kan je dan naar je documenten verplaatsen door te kopiëren en te plakken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Deel je foto's in een cloud, haal ze hier weer af via je pc.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je suggestie, maar ik wil dit dit ook kunnen doen op plekken zonder WiFi. Ik blijf dus zoeken naar een goede methode met een USB-kabeltje.
Je kunt verschillende dingen doen. Je kunt het op de cloud zetten, maar je kunt ook via je sd kaart (dat zit in de meeste telefoons aan de binnenkant je moet dus de deksel eruit halen) het op je computer zetten dat doe je gewoon door de sd kaart in de computer stoppen. Je kunt ook de foto's mailen naar jezelf en het vervolgens openen op je computer