Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan men de kleuren van de menubalk en de taakbalk wijzigen?

De kleuren van mijn menubalk en taakbalk blijken bij het opstarten van de laptop vanmorgen in blauw gewijzigd te zijn. Zij waren tot gisteren altijd lichtgroen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Rechtsklik op een lege plek op je bureaublad→aan persoonlijke voorkeur aanpassen. Onder in het venster dat nu opent kies je voor het tweede pictogram: kleur. Hier kan je de kleuren kiezen van de vensterranden en de taakbalk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn tekst is nu ook niet meer te lezen, die is plotseling haast onzichtbaar. Ik bleek zelfs twee nachten geleden een vraag op GoeieVraag te kunnen stellen en een antwoord te componeren terwijl ik geen verbinding had en ook niet kon krijgen. De techniek staat blijkbaar voor niets.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Beerenburgertje, mijn kleuren heb ik nu terug, nu mijn geschreven tekst nog in de zoekbalk van Google en van de websites
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Onder in het venster verscheen geen pictogram met kleur, wel een pictogram met een zwarte dwarsbalk. Heb Avira geüpload en zie er verschenen 16 gekleurde pictogrammen via bureaublad, persoonlijke voorkeur. Bedankt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding