Is er een stappenteller dat ook totalen per maand laat zien?

De meeste stappentellers laten zien hoeveel stappen je per dag loopt. Ik wil ook graag weten hoeveel ik per maand loop.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Als je het elke dag in Excel noteert, kan het simpel voor je opgeteld worden.

Het beste antwoord

Ik heb een FitBit. Deze synchroniseert met je pc en geeft alle data weer. Je kunt per dag, per week, per maand, per jaar bekijken, intensiteit van je lopen, hoogtemeters, kcal verbrand en hoe je slaapt (je hebt verschillende modellen, niet elk model heeft al deze functies).
Ik heb zelf FitBit One, maar de goedkopere modellen hebben ook de optie voor data op lange termijn zien.
Ritsuka