Op diverse sites krijg ik met Google Chrome geen afbeeldingen te zien, hoe komt dat?

Sommige afbeeldingen laadt hij wel en andere weer niet, dit gebeurt op bijna elke site, heb geprobeerd Chrome te updaten maar daar staat dat updates door de beheerder zijn uitgezet. Dus lukt me niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
capthavoc
8 jaar geleden
Ben je de enige gebruker van deze pc ? dan heb je misschien een beperkt account ? Normaal zou je als je iets update of installeert
in een beperkt account in elk geval gevraagd worden om het admin pasword maar als dat niet het geval is heb je je netwerk dam misschien als openbaar netwerk gezet ?
kan je bijv andere programma's wel installeren ? Zit je met je computer in een openbare ruimte ?
i.p.v thuis ?

Antwoorden (1)

Hoi Pershing!

Misschien ziet jouw pc die afbeeldingen als pop-ups die de pc niet toestaat of als schadelijk ziet.

Potentiële oplossing : kijk even in je browser waar je je links intypt of daar recthsboven ook een puzzelstukje staat met een kruisje erdoor. Als dat er staat is je probleem gevonden. Klik erop en kies "toestaan".

Als dit niet het geval is moet je even zeggen of er kleine witte blaadjes met rode kruisjes in de afbeeldingen die je wilt zien staan.

zou je me op de hoogte willen houden :D? dan komen we hier samen uit!
en geef misschien ietsje meer informatie ^^ succes

Toegevoegd na 1 minuut:
https://support.google.com/websearch/answer/112568?hl=nl

Hier is wat extra informatie

Vertel me of het is opgelost :D