hoe komt het dat ik berichten krijg van een uitgelogd instagram account?

laatst heeft een vriendin van mij eventjes ingelogd op instagram op mijn telefoon, toen ze klaar was heeft ze ook weer uitgelogd en heb ik weer ingelogd in mijn eigen account. Maar nu krijg ik op mijn beginscherm berichten van instagram die voor haar account zijn (die al is uitgelogd). Ik heb geprobeerd de app te verwijderen en weer te downloaden maar het bleef gewoon doorgaan. Hoe komt dit en hoe moet ik dit stoppen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk staat het account geregeristreerd op je device, als het echt een groot probleem is kan een back-up wellicht wel werken. Maar zelf zou ik dat hiervoor niet doen, wel vervelend voor de vriendin dat dit is gebeurd.

Antwoorden (2)

Dat is normaal, ik heb het ook altijd. dan krijg je ineens een melding binnen van dat accound waar je eerst op zat of van je vriend(in) je moet gewoon wachten t gaat van zelf weg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan geen kwaad af en toe al je cookies eraf te gooien en die er zorgvuldig weer op te zetten. Zorgvuldig wil zeggen, moet je echt ja zeggen tegen elk bedrijf dat erom vraagt?
Tien tegen een dat de vervuiling op jouw smartphone of pc daarmee te maken heeft.