Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je een foto mailen, maar dan niet als attachment?

Ik wil een foto mailen en die plaatsen in het berichtgedeelte, dus niet als attachment. Kan dat? Ik gebruik Microsoft en werk met hotmail.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
483

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tijdens het schrijven van een e-mail kun je via de menu-optie “Insert --> Pictures inline” (of “Invoegen --> Afbeeldingen inline” als je nederlands als taal hebt ingesteld) afbeeldingen in de tekst van je e-mail invoegen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor de duidelijkheid: ik ga ervan uit dat je via de web-applicatie op hotmail.com / outlook.com werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Rechtstreeks met Hotmail gaat dat niet. Maar als je jouw Hotmailaccount eerst integreert in het mailsysteem van jouw computer, bijvoorbeeld Windows Mail of Windows Live Mail of Outlook Mail, dan kan je wel een afbeelding of foto in de mailtekst plaatsen.
(Lees meer...)
Amadea
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Dat wordt uitgelegd op http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/outlook/send-receive-from-app

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding