Hoe kun je een foto mailen, maar dan niet als attachment?

Ik wil een foto mailen en die plaatsen in het berichtgedeelte, dus niet als attachment. Kan dat? Ik gebruik Microsoft en werk met hotmail.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Tijdens het schrijven van een e-mail kun je via de menu-optie “Insert --> Pictures inline” (of “Invoegen --> Afbeeldingen inline” als je nederlands als taal hebt ingesteld) afbeeldingen in de tekst van je e-mail invoegen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor de duidelijkheid: ik ga ervan uit dat je via de web-applicatie op hotmail.com / outlook.com werkt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Rechtstreeks met Hotmail gaat dat niet. Maar als je jouw Hotmailaccount eerst integreert in het mailsysteem van jouw computer, bijvoorbeeld Windows Mail of Windows Live Mail of Outlook Mail, dan kan je wel een afbeelding of foto in de mailtekst plaatsen.
Amadea
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Dat wordt uitgelegd op http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/outlook/send-receive-from-app