wat moet ik instellen op obs om mijn beeld full screen te streamen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja, dat hangt af van de resolutie van je monitor.

Antwoorden (1)

De client selecteren dat je wil gaan streamen bv. league of legends (op obs selecteren), als je je bureaublad wilt streamen tijdens je andere dingen doet dus meerdere dingen tegelijkertijd moet je dat in een niewe "Scene" zetten & selecteren.

Toegevoegd na 2 minuten:
klik bij Scenes rechtermuisknop en dan op "Scene toevoegen" moest je er nog geen hebben, dan ga je naar de tweede kolom genaamd "Bronnen", rechtermuisknop, "Toevoegen > Monitorcapture > Oke > Oke" en klaar :)