Hoe moet ik 2 beeldschermen op 1 pc aansluiten met dell optiplex 780(windows vista)?

Ik heb een pc(dell optiplex 780) met windows vista erop. In de pc zelf zitten 2 uitgangen (vga en DVI-D) ik heb er 1 beeldscherm op aangesloten en wil naar 2 hoe moet ik dit aansluiten.
Ik heb nu van de vga van de pc naar vga van de monitor en op de monitor zit alleen vga en dvi-d dus geen hdmi. Hoe moet ik nu 2 beeldschermen aansluiten

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt gewoon de VGA-aansluiting aansluiten op de tweede monitor.

Antwoorden (1)

Ik zie dat de Dell Optiplex 780 maar een VGA aansluiting heeft. Dit betekent dat je alleen twee beeldschermen kan aansluiten die hetzelfde laten zien (http://cdn.overclock.net/3/30/30b2e14c_IMG_1527.jpeg). Je kan je beeldscherm niet uitbreiden (http://www.bionixwallpaper.com/features/dual%20monitor/dual_castle.png). Hiervoor heb je twee VGA aansluitingen nodig of een VGA en een andere aansluiting.

Aangeizen jij een VGA en een DVI-D aansluiting hebt in je computer en je monitoren een VGA en een DVI-D aansluiting hebt, moet je een extra DVI-D kabel hebben. Deze kan je kopen bij een computerwinkel. Nadat je tweede scherm is aangesloten, moet je op windows-toets en P drukken en op 'beeldscherm uitbreiden' drukken.

Toegevoegd na 44 seconden:
Excuus. De Del Optiplex 780 heeft niet alleen een VGA aansluiting. Je kan dus WEL twee beeldschermen aansluiten en deze uitbreiden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar hoe moet k dit dan aansluiten, welke kabel moet waarin?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
DVI in PC - DVI in scherm 1
VGA in PC - VGA in scherm 2
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
en dat werkt, ook met windows vista en die pc?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Correct, dat werkt met Windows Vista en die PC.