iemand een idee waarom mijn pc raar doet? (zie uitleg)

het beeld van mijn computer doet heel raar als ik opstart en sta op het bureaublad en vervolgens op het menu klink en met mijn muis op bv documenten' sta dan vallen er letters weg. nu stel dat ik iets heb geopend dan geeft het niet weer op het taakbalk

ik heb mijn computer meerdere malen gereset en Windows opnieuw geinstaleerd

iemand een idee wat dit is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als het echt een soort afbreken van pixels is ? misschien een videokaart driver updaten en hoe oud is je monitor ? plat beeldscherm of nog een oude CRT ?

en omdat je windows opnieuw hebt geinstalleerd draai hij misschien op en minimale driver
probeer eens driverbooster ?
die pakt ook al je ander drivers aan
capthavoc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja zoiets en het licht niet aan de videokaart alle drives zijn gedownload het gebeurde eigelijk na dat ik mijn pc effe een stresstest deed viel mijn pc uit en weer aan en dan kreeg ik dit probleem
capthavoc
8 jaar geleden
oei iets met je geheugen ? misscihen kreeg je ook een fout melding ? bleu screen
of gewoon poef uit ?
zo te horen is dit toch een hardware isseu
er is toch iets defect waarschijnlijk toch iets met je videokaart