Hoe zet ik foto's van mijn smartphone over naar mijn PC ?

Bezit sinds kort een ACER Z500 . Mijn PC is een Windows Vista.

4.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
USB-snoer
SD-kaart
Netwerk (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.estrongs.android.pop&hl=nl)
Internet (dropbox)

Antwoorden (2)

Als je email hebt op je smartphone, kun je de foto's naar jezelf mailen en op je PC je email openen. Via je mail kun je dan op de PC je foto's downloaden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is wel de meest omslachtige manier ooit en ook nog eens bestandsgrootte gelimiteerd.
als je een usb kabel hebt kan je die in de pc stoppen.
je pc zal waarschijnlijk je televoon zien je vraagen hoe je het wilt openen.
doe dit met file explorer en nu zal je een mapje zien.
ga alle mappen doorzoekken tot dat je foto's vind die je wild over zetten

ik kan niet vertelen hoe je bij het goede mapje komt omdat dat bij veel televoon's verschillend is.