hoe krijg ik foto's van mijn samsung naar de pc gezet zonder simkaart?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.1K
capthavoc
8 jaar geleden
werkt het niet gewoon met je usb aansluit kabeltje en eventueel een programma ?
op je sim card staan meestal niet de fotos
maar mocht dat niet het geval zijn kan je je misschien overzetten op
een microSD geheugen? Eventueel kan je die dan met een microSD nar SD adaptortje in een poort op je pc steken of op je printer O.I.D
crispy
8 jaar geleden
kan je je samsung wel opstarten zonder simkaart?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@crispy, je kunt iedere telefoon opstarten zonder simkaart, voor zover ik weet. Zowel een Samsung Galaxy S4 als een Nokia 3510, resp. uitgebracht in 2013 en 2002.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij bedoeld u sd kaart Toegevoegd na 41 seconden:
Ook wel genoemd geheugen kaart

Antwoorden (2)

Hier kunt u uw usb kabel voor gebruiken. Wat u moet doen gaat als volgt:

1. Stop de USB-Kabel in uw computer en uw micro usb in uw mobiel.

2. Uw telefoon geeft aan dat hij verbonden is. Klik op uw telefoon op 'USB uitvoer'.

3. U kunt nu uw mappen beheren en bestanden kopieren van uw mobiel naar uw computer. Uw Sim kaart staat hier los van!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan de fotos van je telefoon mailen naar je eigen email adres, en die mail openen op je pc.