download snelheid is laag door readyboost?

Ik heb 1 dag geleden readyboost gedaan via mijn SD kaart van philips.
Wat bleek toen dat ik niets meer kon doen , de schijf was onleesbaar , ik herstarte mijn laptop toen werkte het. Maar nu is mijn download snelheid zeer laag. Op andere computers is de download snelheid nog goed. Niemand is op een andere computer dus daar ligt het ook niet aan

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
Wat is "readyboost doen" ?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
Ah... zelf al gevonden :-)
https://nl.wikipedia.org/wiki/ReadyBoost

Antwoorden (1)

Je downloadsnelheid wordt niet beïnvloed door readyboost.
Dat heeft namelijk alleen te maken met opstarten.

Als je ziggo hebt er zijn laatste dagen storingen, ook als je niet ziggo hebt kan je provider problemen hebben.

-Start je laptop opnieuw op, helemaal uit. (dus niet dichtklappen)
-Probeer kabel, kijk of dat verschil uitmaakt
-Windows update, die geeft ook driver updates
-Trek de stroomkabel van je modem eruit voor 30 Seconden, stop daarna terug.