Hoe plaats ik een watermerk in een cel in een tabel van Word?

Hoi!

Ik moet consumptiebonnen maken. Ik heb nu een grote tabel in Word van 10 cellen per pagina (1 cel = 1 bon). Nu wil ik per cel een watermerk om kopieren vd bonnen tegen te gaan. Hoe doe ik dit? Ik gebruik Word 2013.

Mocht er nog een handigere manier zijn om bonnen te maken met watermerk (met een ander format oid?) zou ik dat ook graag willen weten.

Bedankt!!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.9K
wilkers
8 jaar geleden
Een watermerk is ook te kopiëren weet je? Of wil je een specimen maken? Gebruik je afbeeldingen of werk je volledig met tekst?

Antwoorden (2)

Een betere beveiliging dan een watermerk is het gebruik van structuurpapier dat simpel te onderscheiden is van gewoon printpapier.
http://www.mercateo.nl/q?query=getextureerd+papier&catcat=live_nl%7Es.0*

Toegevoegd na 3 minuten:
Als het dan ook nog egaal gekleurd is dan is het een knappe printer die het net zo egaal krijgt over het hele blad
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ooit heb ik hetzelfde moeten doen, toen heb ik een specifieke (kleuren)foto gebruikt als vaag watermerk met daaroverheen de tekst. Ik weet niet hoe het met de huidige scanners is, maar toen was het niet te kopiëren zonder dat dat zichtbaar was.