Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe plaats ik een watermerk in een cel in een tabel van Word?

Hoi!

Ik moet consumptiebonnen maken. Ik heb nu een grote tabel in Word van 10 cellen per pagina (1 cel = 1 bon). Nu wil ik per cel een watermerk om kopieren vd bonnen tegen te gaan. Hoe doe ik dit? Ik gebruik Word 2013.

Mocht er nog een handigere manier zijn om bonnen te maken met watermerk (met een ander format oid?) zou ik dat ook graag willen weten.

Bedankt!!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.9K
wilkers
8 jaar geleden
Een watermerk is ook te kopiëren weet je? Of wil je een specimen maken? Gebruik je afbeeldingen of werk je volledig met tekst?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een betere beveiliging dan een watermerk is het gebruik van structuurpapier dat simpel te onderscheiden is van gewoon printpapier.
http://www.mercateo.nl/q?query=getextureerd+papier&catcat=live_nl%7Es.0*

Toegevoegd na 3 minuten:
Als het dan ook nog egaal gekleurd is dan is het een knappe printer die het net zo egaal krijgt over het hele blad
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ooit heb ik hetzelfde moeten doen, toen heb ik een specifieke (kleuren)foto gebruikt als vaag watermerk met daaroverheen de tekst. Ik weet niet hoe het met de huidige scanners is, maar toen was het niet te kopiëren zonder dat dat zichtbaar was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding