kent iemand misschien een andere alternatief NAP (netwerk acces protection)?

Goededag,

Ik had even een vraagje.

bij ons hebben wij een open ruimte waar mensen hun laptop kunnen aansluiten en werken.
wij willen nu een nap aanleggen om die laptops te kunnen autoriseren met nap .

dit gaat helaas niet zoals wij willen .

Heeft iemand hier meer verstand mee

of is er een alternatief voor nap ?

wij gebruiken windows server 2012

mvg Sander P.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zou kunnen kijken naar whoisonmywifi.com
Hierin kun je zien welke apparaten (mac-adres) er op je netwerk zitten (zowel bedraad als via WLAN) Deze kun je vervolgens een naam geven en opslaan, zodat je makkelijker ziet wie wie is op je netwerk. Ook kun je mac-adressen blokkeren en zo toegang tot je netwerk ontzeggen.