Kan je ook dingen downloaden op een tablet?

Dan doel ik voornamelijk op muziek bestanden die je vervolgens op de mp3 speler zet. Dus niet via een itunes of via app

Toegevoegd na 6 uur:
niet specifiek een apple, android is vaak goedkoper en zal dus eerder aangekocht worden

Amadea
8 jaar geleden
Daar gebruik je toch Safari voor?
Ritsuka
8 jaar geleden
Het gaat dus om een iPad? Er zijn tegenwoordig meerdere soorten tablets namelijk, met andere besturingssystemen.
Ik download gewoon afbeeldingen en pdf enzo
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Tegenwoordig? Voor iPad waren er lang tablets. Om torrents te downloaden op iOS:
http://www.cydiaos.com/download-torrents-on-ipad-without-jailbreak/ Dus niet via een itunes of via app Alles is een app, dus dat is een zo goed als onmogelijk opgave.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Via de brosser kun je gewoon bestanden downloaden, voor zowel Android als IOS.

Het beste antwoord

Omdat je iTunes zegt denk ik dat je het over een iPad hebt, nee dit kan niet op een iPad.
Op een iPad kan je alleen afbeeldingen downloaden via Safari, voor de rest kan je mp3's met apps downloaden of over zetten via je Mac of PC.

Toegevoegd na 22 uur:
Ik zie net dat je Android bedoeld.
Op Android kan je gewoon via de webbrowser een mp3 bestand downloaden