Mijn pictogrammen in mijn documentmappen zijn weg, hoe kan dit?

In al mijn documentmappen zijn plots mijn pictogrammen weg en het is nu alleen nog maar wit. Iemand die weet hoe dit kan en ook hoe ik het kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb dat ook gehad. Helaas weet ik niet meer wat het probleem was.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kies bij 1 item snelmenu, eigenschappen en kijk of je het pictogram kunt aanpassen. Afh. van besturingssysteem is er evt. ook een optie: "standaardinstellingen herstellen."

Antwoorden (1)

De oplossing is betrekkelijk simpel: je moet de bestandslocatie voor snelkoppelingen (.lnk) weer herstellen.

Voer daartoe de fix voor .lnk van onderstaande site uit
http://www.sevenforums.com/tutorials/19449-default-file-type-associations-restore.html