Hoe kan ik mijn Gmail profielfoto veranderen?

Ik weet wel hoe het moet, je klikt op de foto en dan op wijzigen. Dus dat doe ik. Ik verander hem en ik log uit. Vervolgens log ik weer in en dan heb ik weer de vorige profielfoto staan. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Als je je foto hebt veranderd moet je op "instellen als profielfoto" klikken. Dan zou het moeten lukken
8 jaar geleden
Waarschijnlijk helpt het om evem te wachten. Misschien moet Gmail je profielfoto nog instellen in hun bestanden. Dat kan misschien een paar minuten duren.