Waar aan kan dit verschijnsel op mijn computerscherm te wijten zijn?

In het voorbeeld op de bijgevoegde foto heb ik net facebook afgesloten.
er blijven dan resten op het scherm die verdwijnen als ik er met de muis overheen ga of als ik een ander item open.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
lijkt op iets met videokaart.
Ritsuka
8 jaar geleden
heb je al eens ander beeldscherm geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Andere kabel proberen. Of als je een PC hebt met meerdere videouitgangen andere videouitgangen. In principe kan het aan een hoop dingen liggen Kabel
Videokaart
Beeldscherm
Moederbord of andere hardware bv CPU
OS
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Videokaart=nagekeken
beeldscherm...vrij nieuw
kabel...goed
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je een losse videokaart EN een videokaart ingebakken in je CPU? (zeg een i5 of i7?). Dan kan je even een andere videokaart proberen. Wat bedoel je met Videokaart=nagekeken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
"mannetje " die mijn computer in orde houdt heeft alles nagekeken.
die weet t ook ff niet. voor mij is dat abacadabra.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Laat dat mannetje eens een andere videokaart in de pc zetten om te checken of het inderdaad niet aan de kaart ligt! Effe checken!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt allemaal...het is opgelost.het lag aan een HDMI kabel.vervangen.

Antwoorden (1)

Dit kan een grafisch probleem zijn, maar het zou ook aan de drivers kunnen liggen die niet up to date zijn. Ik raad aan om de nieuwste drivers te installeren van de grafische kaart. Als dit niet werkt zou je in overweging kunnen komen om een nieuwe grafische kaart te kopen.