In windows 10 heb ik een foto als bureaubladachtergrond ingesteld. Waarom is de foto weg als ik de computer heb uitgeschakeld en opnieuw start?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Wat gebeurt er als je je afmeldt en opnieuw aanmeldt?
Ritsuka
8 jaar geleden
sla het eens op als thema. Zo werkt het bij mij in Windows 7, maar niet zeker of dit in Windows 10 nog zo is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waar staat die foto? Op een harde schijf?

Antwoorden (1)

Als je een plaatje van het internet hebtgehaald kan zijn dat je hem naar een tmp map (tijdelijke map) hebt gedownload. Deze map wordt geleegd als je je computer opnieuw opstart. Verplaats de foto naar je documenten
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De foto staat in Mijn Documenten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dan zou ik het niet weten. Sorry