Hoe kan je op Word een lang document splitsen in twee kortere documenten?

Ik heb een lang document op Word (2013) die ik in twee delen moet splitsen, waarvan de een van blz 1 tm 90 ongeveer en de andere van 91 tm 150. Ik wil hier twee aparte word documenten van maken. Hoe kan ik dit eenvoudig doen? Kopiëren is geen optie want de nummering van de hoofdstukken in het tweede deel moeten behouden worden en als ik het kopieer en in een nieuw document plak, dan begint de nummering van hoofdstukken weer bij 1 en dat is niet de bedoeling.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt bij nummering aangeven met welk nummer er begonnen moet worden. Dan kan het dus wel met kopieren. Als het geen word zou hoeven zijn zou je de benodige paginas naar een pdf kunnen printen.

Antwoorden (1)

Dit kan wel: Als in het tweede deel op het eerste nummer klikt, kun je daar het gewenste nummer invoeren. Daarna wordt de nummering weer 'normaal'.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit werkt dus niet. Als ik de hoofdstuknummering daarna weer aanpas naar 23 (ipv 1) dan nummert hij dus niet door.. Ook de onderkopjes blijven 1.1 ipv 23.1 bijvoorbeeld
ronron1212
8 jaar geleden
Je moet ook niet op de pagina aanpassen maar bij de instelling.