ik heb een tab maar de batterij is snel leeg is dat normaal?

ik heb pas een acer iconia tab 10 ,is het normaal dat de batterij zo snel leeg is ?heeft iemand ervaring?

Ritsuka
7 jaar geleden
Wat is 'snel'?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
staat wifi, bluetooth, gps en dat soort dingen uit als je hem niet gebruikt? Heb je een app geinstalleerd die veel gebruikt?

Antwoorden (2)

Download Ccleaner dit is een app die alle onzin op je tab verwijderd dit heeft veel invloed op de batterij. Blijft het probleem bestaan moet je de batterij vervangen

Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het hangt er natuurlijk ook van af wat je er de hele dag mee doet, als je de hele dag spelletjes speelt of op internet zit gaat de batterij snel leeg. Ook de helderheid van het scherm werkt hier in mee. Een cleaner app kun je zo vinden en helpt ook mee voor de snelheid van het apparaat en hoe lang de batterij meegaat.