wat te doen met nero burning rom inhoud sector op schijf verschilt van bron?

als ik een dvd wil branden, krijg ik deze melding
`inhoud sector 95401 op schijf verschilt van bron`
deze melding kreeg ik 2x, met een ander sector nummer..

ik kan echter niks vinden wat deze foutmelding betekend of wat ik er aan kan doen, ik gebruik nero burning rom 11, dvd-video maken, de bestanden zijn ifo, buf en vts zoals altijd..

weet iemand wat deze melding betekend en wat ik er aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K
capthavoc
7 jaar geleden
is de schijf al gebrand en doet hij dit als een, zeg maar dubbele controle of de inhoud vanaf de Harde schijf
gelijk is aan die van de DVD ?
of doe je eerst zeg maar een test ?
voordat hij echt gaat branden ?

Je kan misschien een harde schijf controle doen naar beschadigde clusters/sectors
ik vermoed dat er toch iets mis is met je HD
en misschien is deze toch wel aan vervanging toe
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik neem aan dat het een misbrand is, DVD komt niet overeen met bron. Wellicht is het zo weinig dat het resultaat er niet onder leidt (foutmarge). Of is het een error die ervoor zorgt dat hjet branden stopt? Meer info zou helpen. Wanneer gebeurt wat?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@capthavoc: de gebrande dvd is nieuw uit verpakking. ik doe wel een verificatie NA het branden, maar deze melding krijg ik al voordat hij wil gaan branden.
de te branden bestanden staan op een externe harde schijf, deze zelfde bestanden brande ik gister zonder dit probleem
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@mrtomaat:
ik heb helaas de foutmelding niet opgeslagen als screenshot. ik ben nu nog bezig met een ander bestand, straks zal ik dezelfde bestanden (waarbij ik de melding kreeg) nog eens doen, als ik dan weer de melding krijg zal ik een screenshot bijvoegen. daar staat precies in tijden wat nero doet..
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gooi anders de bestanden eens eerst naar je HDD op de PC voor dat je gaat branden..
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik heb het altijd vanaf externe schijven gedaan ( daar staan de series) .. maar de dvd brander is wel intern
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit is duidelijk een verificatie NA het branden. Of wel wat op de DVDstaat komt niet overeen met wat op de HDD staat. ik heb het altijd vanaf externe schijven gedaan En toen ging het altijd goed. En nu niet, dus als je nu wat verandert aan je methode, dan kan je gaan zoeken waar het probleem zit. Wat gebeurt er als je de gebrande schijf bekijkt?

Antwoorden (1)

Dit kan verschillende oorzaken hebben, is moeilijk te zeggen wat exact de oorzaak is op dit moment. Ik heb even voor je gezocht op het Nero forum en zij raden aan met hen in contact te treden hierover zodat ze je verder kunnen helpen.

Echter, in het geval je een onbetaalde versie van Nero hebt zou ik aanraden het eens te proberen met een ander branf programma, bijvoorbeeld InfraRecorder (is geheel gratis), de link hiervoor zal ik bij de bron vermelden onder dit bericht.