Oude laptop, wat kan ik ermee behalve verkopen?

Ik heb een oude HP laptop 2 jaar oud met:

wifi b/g
160 GB schijf
2.0 ghz processor
En de standaard uitgangen

ideeën die mij niks lijken:

file server
externe opslag
Mediacenter (lijkt me wel wat, alleen kan hem niet aansluiten op pc VGA naar Scart )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een 2 jaar oude laptop doe je nog een hoop mensen plezier.
rose
13 jaar geleden
Waarom staat dit eigenlijk bij programmeren & design?

Het beste antwoord

Ik heb ongeveer eenzelfde apparaat in gebruik als Linux computertje, om te leren omgaan met Ubuntu 10.0.4.
Ik tik dit bericht er nu op.
Gratis software, virus-vrij, alle bekende programma's werken nét even anders.
Gaat op vakantie mee voor de foto's, om wifi--spots te zoeken, als jukebox, om mijn iPod op te laden.
Héél leerzaam, zo'n speelgoedje.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

VGA naar scartkabels zijn te verkrijgen dus dat is geen probleem. Opties zat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt voor de hand, nóóit aan gedacht...! +1.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahhha!
Aan iemand geven die het nodig heeft.b.v in een derde wereld land.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Derdewereldland is een optie. Vraag is of ze daar stroom hebben voor de accu en of de laptop tegen andere weersomstandigheden kan dan hier. Maar even terug naar de laptop: je KAN (hoeft niet) je laptop proberen als dat mogelijk is te upgraden. Kun je ook laten doen door computerwinkel die ook aan reparaties doet. Als je dit ok niks lijkt kun je, zoals als is geantwoord er een fotolijst van maken met behulp van leuke foto's en de screensaver functie van Windows/macintosh (Mac)/Linux of anders.
Of zoals al genoemd: meenemen voor op vakantie. Als je je onderweg verveeld kun je met je laptop werken en als je wifi plekjes vind of de Dongel van KPN gebruikt kun je onderweg of op vakantie ook nog internetten. Als je dit alles niks lijkt heb ik nog maar 2 tips: Hele laptop verkopen of de laptop uitelkaar halen en de onderdelen verkopen. Helaas weet ik geen betere tips. Ik hoop toch dat dit je aan het denken zet en dat je probleem of een gedeelte hiervan is opgelost. veel succes! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fotolijstje is wel tof, maar u kunt ook bijvoorbeeld deze pc gebruiken als ipcop, kan je gebruiken als geadvanceerde firewall, betere connectie voor uw internet tussen uw interne wereld en externe (isa-server) en andere toepassingen, voor meer informatie gaat u best naar: