Even manycam downloaden.Met dit gratis programmaatje kun je opnemen met je webcam plus andere dingen om met je webcam te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

om hem aan te zetten moeten wij op de knop FN {linksonder langs ctrl} en F7 tegelijk indrukken
er gaat dan een blauw lampje aan langs de lens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zorg ook dat de juiste driver is geinstalleerd, deze kun je vaak vinden op de website van de fabrikant van de laptop.