Waar kun je allemaal een gratis email adres aanmaken, behalve bij hotmail,live, gmail, checkjemail.nl? (die doet het niet)

En welke is de beste, en wel in het nederlands, ik ben al een jaar op zoek maar kom er niet uit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15.7K

Het beste antwoord

Een gratis e-mailadres met webmailtoegang (mail lezen en schrijven via www) in het Nederlands is inderdaad even zoeken.

Bedenk wel dat sommige minder betrouwbare/bekende gratis aanbieders opeens van gedachten kunnen veranderen en je e-mailadres opheffen of er geld voor gaan vragen.

Met onderstaande gratis aanbieders heb ik goede ervaringen. Met Moerstaal kun je kiezen uit 2000 verschillende domeinnamen. Dus jenaam@debestedomeinnaam.nl of jenaam@fijnadres.nl, enz. enz.

Bij yahoo is het gewoon jenaamnogwat@yahoo.com (helaas zijn de meeste namen al in gebruik dus moet je zelf iets bedenken).

Tip: bedenk dat je je e-mailadres wellicht af en toe via telefoon doorgeeft of moet voorlezen. Dan is het fijn als het niet een te ingewikkelde naam is. Daarom zou ik juist wel kiezen voor Live of Gmail, dat kent iedereen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij Excite kun je een gratis mail-adres aanmaken.

Ik heb er geen ervaring mee en weet dus niet hoe goed die zijn.

Verder nog een link naar een pagina met gratis mail...
rose
13 jaar geleden
kijk maar eens op onderstaande link mogelijkheden genoeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor Nederlandse gratis mail hoef je niet lang te zoeken. Zowel gMail als Hotmail zijn beide in het Nederlands te gebruiken.
gMail heeft als voordeel dat het ook prima te gebruiken is met een gewoon emailprogramma als Outlook, Mail of Thunderbird.