Ik zoek een goede (wifi) internet radio....

Hij mag gerust wat kosten...als hij maar goed is, ik wil hem op mijn stereo installatie aansluiten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Tja, als het gerust wat mag kosten, word je reuze blij met een Squeezebox Duet.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En die kan dan draadloos de muziek doorsturen naar mijn stereo installatie?
escape
13 jaar geleden
Het ding ontvang internet-radio. Je sluit hem aan met een draadje op je hifi. Je kunt er ook al je MP3's mee afspelen, maar dan moet je op een PC een (gratis) softwarepakketje draaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb hem gekocht...geweldig ding hoor:))
Bedankt voor de tip!

Andere antwoorden (1)

Een relatief goedkope oplossing is om een iPod Touch te kopen. Deze kan je op je versterker aansluiten.
Je kan via de appstore ontelbaar gratis radiostations downloaden.
Hang je iPod in het Wifi netwerk en je hebt je internet-radio.

Voordeel is dat je meteen ook een leuke draagbare mediaplayer hebt.

Wat verder nog interessant is om dan je PC (met iTunes) ook op je versterker aan te sluiten.
Je kan dan met de applicactie "remote" al je muziek van je PC afspelen op je versterker maar je bedient dan gewoon je iPod (gaat via Wifi).

Bovenstaande gaat ook op voor de iPhone overigens.